Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Εγώ, ένας φτηνός ηθοποιός της ζωής...

'Oλοι στη ζωή παίζουνε στραβά. Kι όλοι έχουν κάτι κακό να κρύψουν, να μην πουν γι' αυτό. Έτσι κι εγώ, παίζω στραβά, μα προσπαθώ να έχω το λιγότερο στραβό παιχνίδι. Κερδισμένος θα 'ναι αυτός που θα ισιώσει τη ζωή του. Μα κι αυτός που θα την στραβώσει περισσότερο, ποτέ του δεν θα καταλάβει τι πήγε στραβά. Τάχατες παίζουμε σωστά. Εσύ φίλε μου, που βαδίζεις χωρίς να ξέρεις που πηγαίνεις, μην ξεστρατίζεις με βοήθεια. Ξεστράτισε μόνος σου, για να βρεις ξανά τον δρόμο σου με δικές σου δυνάμεις. Γιατί αν σε βοηθήσουν, ποτέ δεν θα ξαναισιώσεις. Και 'γω με το στραβό μου το παιχνίδι, νομίζω πως τάχατες είμαι σωστή. Μα βλέποντας τι κάνω γύρω μου, γνωρίζω πως ίσως να 'χω και το πιο στραβό. Δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ότι είναι όλοι οι άλλοι. Γύρω μας κοιτώ ηθοποιούς πολλούς. Όλοι μας παριστάνουμε κάτιτίς διαφορετικό. Μα σαν κι εμένα, άλλος φτηνός κανείς. Εγώ και το στραβό μου το παιχνίδι. Εγώ, ένας φτηνός ηθοποιός της ζωής...

Ποιητές της πτώσης...

6 σχόλια:

Netpawn είπε...

είναι σωστό το άρθρο σου, σιμφωνώ με όσα γράφεις. Όπως και εσύ(νομίζω) έτσι και εγώ με κάποιους φιλους ξεκινήσαμε ένα καινούργιο εφηβικό blog. το δικό σου μου αρέσει, θα γίνω αναγνώστης.. τσέκαρε και το δικό μας ;) : www.efhvic.blogspot.com

GEORGE είπε...

μ'αρεσες! ;)

Walker είπε...

Χαίρομαι που σας άρεσε παιδιά! =)

GEORGE είπε...

ετσι συνεχισε να γραφεις!!! το μπλογκινγ ειναι ισως η πιο καθαρη καλη ιντερνετικη δραστηριοτητα...we need to blog(think);)

GEORGE είπε...

δωσ'μου αν θες το HTML του banner σου να βαλω στο μπλογκ μου

Walker είπε...

Ευχαριστώ πολύ γιώργο!!! =D

Δες τελευταία σου ανάρτηση :)

Αυτοκρατορικός Τζιτζικοπεταλωτής

Έπεα Πυρόεντα