Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Δεν το πιστεύωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι τέλειο τραγούδι! Θυμάμαι με πόση τρέλα το άκουγα όλο το καλοκαίρι!!! Πόσο μοναδικό μου φαινόταν!!! Και τώρα, τώρα δεν δοκίμασα ποτέ να το ακούσω γιατί ποτέ δεν θεώρησα ότι η μουσική του θα μου έφτιαχνε το κέφι...Και παίζει να ίσχυε!!! Και τώρα που καταλάθος άγγιξε λίγο το αυτί μου, δεν μπορούσα να κουνήσω τα δάχτυλά μου....

Τι τέλεια, τι πανέμορφα, τι ΜΟΝΑΔΙΚΑ συναισθήματα έφερε ξαφνικά στην επιφάνεια αυτό το τραγούδι!!! Με το που το άκουσα, ένιωσε ευτυχισμένη!!! ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ!!!!!!!!! Είναι το μόνο τραγούδι που με γέμισε ΤΟΣΟ, ΤΟΣΟ, ΤΟΣΟΟΟΟΟ πολύ εδώ και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ!!!!!!!!!!!! Ένιωσα ΓΕΜΑΤΗ χαρά, ΕΥΤΥΧΙΑ, και ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ, ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΕΣ αναμνήσεις, αισθήματα σαν να ξεπήδησαν από το καλοκαίρι και με έκαναν να χαμογελάσω την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!!!!!!!!


ΕΧΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αυτοκρατορικός Τζιτζικοπεταλωτής

Έπεα Πυρόεντα