Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Μαθήματα

Αρχαία. Μπραφ. Δύσκολο μάθημα. Αλλά είναι το μόνο που με γοητεύει αρκετά. Ίσως γιατί είναι τα μαθηματικά της γλώσσας. Δεν έχει τόσο παπαγαλία(και όπου έχει πατώνω). Έχει λογική. Πρέπει να ξέρεις τις καταλήξεις, και κανόνες, και έχεις καθαρίσει. Όποιος μαθαίνει τα αρχαία παπαγαλία, έχει χάσει το παιχνίδι. Πού είναι η μπάλα οέο;

Ιστορία. Η φετινή ιστορία μ'αρέσει. Ναι. Η σύγχρονη. Επανάσταση και μετά. Τώρα κάνουμε για τον Καποδίστρια και τον Όθωνα. Μ'αρέσει η φετινή. Η βυζαντινή δε μου άρεσε. Πέρσι δε διάβαζα τίποτα. Φέτος, τρεις αναγνώσεις, και το χέρι όλη την ώρα τεντωμένο στο μάθημα.

Μαθηματικά. Τα φετινά είναι πιο εύκολα. Πιο κατανοητά. Βέβαια η καθηγήτρια είναι κάπως, αλλά τρώγωνται τα φετινά μαθηματικά. Τρώγωνται.

Βιολογία. Μπαα... Δε μου λέει και πολλά. Τρώγεται, αλλά νομίζω πως περισσότερο τρώω τα μαθηματικά. Έχει πολύ παπαγαλία μωρέ, και με ζορίζει. Βέβαια το κεφάλαιο με τις ασθένειες είναι καλό, αλλά δεν τρελαίνομαι.

Φυσική. Χέσε μέσα. Η φυσική καλή, είναι, σαν επιστήμη, ζόρικη βέβαια, αλλά καλή. Το θέμα όμως είναι άλλο. Φέτος βιβλίο δεν έχω ανοίξει στη φυσική. Το ξέρω λάθος μου. Μου τα εξήγησε ο πατέρας μου πριν το διαγώνισμα, αλλά και αυτός ο καθηγητής, δε φτάνει που αφήνει τα χαρτάκια με τους βαθμούς των παιδιών που εξετάστηκαν στο μάθημα, δε φτάνει που δεν κουβαλάει βιβλίο, δε φτάνει που δεν ξέρει που είμαστε, βάζει και κάτι ασκήσεις παλούκια. Και τελικά στο τρίμηνο, συγκρίνοντας το δικό του δεκαράκι με τους υπόλοιπους βαθμούς(16 και απάνω), κοίταζε τον έλεγχο με το στόμα να χάσκει(που λέει ο λόγος). Ε, δε θα μου γραψε καλά στο τρίμηνο(δεν ΘΑ), ε, δεν θα την εξέτασα κιόλας, ηταν ένα δύο παιδιά που δεν εξέτασα.....
Ότι να ναι ο τύπος!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αυτοκρατορικός Τζιτζικοπεταλωτής

Έπεα Πυρόεντα