Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

17 Νοέμβρη. Η εμπειρία όσων επιμελούνται της γιορτής....

17 Νοέμβρη. Ναι έχει περάσει. Αλλά θέλω να πω λεπτομέρειες για τη γιορτή. Ναι....αυτή την γιορτή, που ήταν πολλά υποσχόμενη...

Όλα ήταν εντάξει πριν αρχίσει η γιορτή. Όλα στην εντέλεια. Ξεκινάει η παράσταση. Ανεβαίνει το πρώτο παιδί με το ποίημα και το μικρόφωνο "κλιπάρει" και κόβεται ο ήχος. Ναι. Αυτό γίνεται όταν είναι δυνατά. Για να μην καούν τα ηχεία. Προσπερνάμε και συνεχίζουμε. Η γιορτή κυλάει κανονικά. Πάνω που ελπίζουμε ότι αυτό θα ήταν το μόνο απρόοπτο, μια μαθήτρια δεν βγαίνει να πει το ποίημα της την κατάλληλη στιγμή. Και καπάκι, μπαίνει ο μουσικός με λάθος τραγούδι. Δεν ήξερα τι ήχο να βάλω. Μιας και ανατράπηκε όλο το πρόγραμμα. Ταυτόχρονα έχει πρόβλημα το παιδι με τις διαφάνειες. Έπρεπε να πάει ένα παιδί από το τεχνικό(ή εγώ ή η άλλη κοπελιά) να πει στην υπεύθυνη καθηγήτρια να βοηθήσει το παιδι με τις διαφάνειες. Πάει η άλλη κοπέλα. Μένω εγώ στα φώτα. Ο ήχος αργούσε. Έχω προεμπειρία στα φώτα. Όμως ήταν άλλα τα τραγούδια. Έτσι άλλαξα τα φώτα σε λάθος στιγμή. Επιστρέφει τρεχάτη η κοπέλα και αλλάζει τα φώτα όταν πρέπει. Μόνο που τα κάνει ανάποδα γιατί νόμιζε ότι εγώ δεν τα είχα πειράξει. Μπέρδεμα. Ύστερα από αυτό, έχω χάσει την σειρά των ηχιτικών ντοκουμέντων. Ευτυχώς έρχεται η υπεύθυνη και αναλαμβάνει αυτή. Μπέρδεμα. Χαμός. Κι ήταν πολλά υποσχόμενη γιορτή. Έπρεπε να το περιμένω. Δεν μπορούν να είναι όλα τέλεια. Η γιορτή της 28 Οκτωβρίου ήταν τέλεια. Αυτή θα έπρεπε να μην ήταν σαν την άλλη. Και δεν ήταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αυτοκρατορικός Τζιτζικοπεταλωτής

Έπεα Πυρόεντα