Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Η γρίπη των χοίρων-H1N1

Η γρίπη των χοίρων. Ο ΙΟΣ. Έτσι τον λένε. Όποιος ακούει για αυτόν τρέμει. Δε τολμάς να πεις ότι είσαι κρυωμένος "Μήπως είναι η γρίπη;" "Να πας να το κοιτάξεις".

Και γιατί να πάω να το κοιτάξω; Μήπως νομίζετε ότι τώρα σε περίοδο κρίσης, έχω εγώ διαθέσιμα 200 ευρώ για να πάρω ένα χαρτί που θα πιστοποιεί ότι έχω H1N1; Κι αν δεν έχω; Θα χω πετάξει 200 ευρώ στο δρόμο. Λες και κάνει καμιά ιδιαίτερη ζημιά η γρίπη. "Ναι, αλλά τόσοι πεθαίνουν καθημερινά". Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσα εκατομμύρια πεθαίνουν από την ΚΟΙΝΗ γρίπη; Και φυσικά άμα ανήκεις σε ευπαθή ομάδα(καρκινοπαθείς, παχύσαρκοι, έγκυοι κλπ) πολύ φυσικό να κινδυνεύεις. Ούτως ή άλλως αν το καλοσκεφτείτε οι θάνατοι ευπαθών από την κοινή γρίπη είναι εκατομμύρια. 100% κιόλας, το εμβόλιο είναι πιο επικίνδυνο από τη γρίπη, καθώς περιέχει πολύ μεγάλα ποσοστά υδραργύρου, κάτι το οποίο προξενεί μεγάλη ζημιά στον οργανισμό μας. Τα ποσοστά υδραργύρου που περιέχει, είναι πολύ μεγαλύτερα από το επιτρεπόμενο και είναι κατάλληλα μόνο για έναν οργανισμό 250 κιλών. Αν και δεν νομίζω να βλέπουμε κάθε μέρα τέτοιους οργανισμούς. Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Όποιος διαφωνεί ας το πει ήρεμα. Να και η γνώμη μου σχετικά με το γιατί δημιουργήθηκε αυτή η ιστορία με την H1N1.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σιγά τη γρίππη! Έχουμε περάσει και χειρότερα. Άσε που έχει πολλή πλάκα με το τεστ. 1. Το φτηνό, των 35 ευρώ, με το ρινικό επίχρισμα, δεν έχει καμία αξιοπιστία. 2. Το ακριβό, των 180 περίπου ευρώ, βγάζει αποτέλεσμα μόνον τις πρώτες 48 ώρες της γρίππης. Είσαι δηλαδή στο χάλι σου, με 39, και πρέπει να τρέξεις να κάνεις το τεστ!!! 3. Και να μάθεις ότι την έχεις, τι έγινε; Μήπως θα σου δώσουν ταμιφλού φάρμακο; Το ταμιφλού το δίνουν μόνο σε πνευμονοπάθειες, όταν κάποιος νοσηλεύεται και βεβαίως όχι σε ανήλικους. Άσε που έχει κι αυτό ένα κάρο παρενέργειες και σου γλιτώνει ένα 10% σε χρόνο (γίνεσαι καλά λίγο νωρίτερα δηλαδή, αν δεν τα τινάξεις από τις παρενέργειες). Εντελώς γελοία κατάσταση, απ' όποια πλευρά κι αν το δεις!!!!

Αυτοκρατορικός Τζιτζικοπεταλωτής

Έπεα Πυρόεντα